Najave


TERAPIJA POKRETOM I PLESOM BAZIRANA NA METODI 5RITMOVA® I HUMANISTIČKOJ PSIHOTERAPIJI

RIJEKA - BODY PARTS, ciklus jednodnevnih radionica, od 15. siječanja 2011.

Voditeljica: Sandra Karabaić

PROGRAM:

Stopala i noge. Subota 15. siječanj 2010.g od 11h do 18h

Osjećam li se povezan/a sa zemljom? Gdje je moj centar? Gdje je moje mjesto u svijetu? Imam li cilj? Što učiniti kada moram promijeniti smjer u životu? Imam li stav? Kada stati, a kada krenuti dalje? Što me zaustavlja, a što pokreće? Mogu/smijem li uzeti prostor za sebe? Što će se dogoditi ako se pokažem?

Kukovi. Subota, 12. veljača 2011.g od 11h do 18h
Strast, seksualnost, reproduktivni instinkti, osjećaj otpuštanja (naspram zadržavanja), otvaranje užitku, igri i životnoj energiji – koja je priča mojih kukova?

Kralješnica, ramena i rebra. Subota, 12. ožujak 2011.g. od 11h do 18h
Koja vjerovanja o sebi odražava stav mojeg tijela? Koliko sam sposoban/na sagnuti se i činim li to u pravom trenutku? Koje emocije iz prošlosti nosim na leđima? Što pohranjujem u ramena? Kada otvoriti srce i kada ga zatvoriti? Kako mi dah pomaže u tome?

Ruke i dlanovi. Subota, 30. travanj 2011.g od 11h do 18h
Ruke i dlanovi drže, daju, uzimaju, manipuliraju objektima, grle, hrane, udaraju, bacaju, pišu, guraju, kuhaju, heklaju, češljaju, njeguju, povezuju se s drugima, odmahuju i na još bezbroj načina komuniciraju ono što jesmo i osjećamo. Da mogu pričati što bi moje ruke rekle?

Glava. Subota, 21. svibanj 2011.g. od 11h do 18h
U skladu s uvjerenjima o sebi kreiramo uloge i stavljamo maske na lice. Onoliko koliko nas maske štite da "preživimo" u vanjskome svijetu, toliko nas odvajaju od autentičnog, kreativnog, slobodnog, živog, fluidnog i fokusiranog dijela sebe. Ovo je radionica o maskama i još više o onome što se nalazi ispod njih.

Više o Sandri pročitajte ovdje.

Više o TERAPIJI POKRETOM pročitajte ovdje.

Više informacija, detalja, kontakata - ovdje

Prijave na info@movementherapy5r.com


05.01.2011. ::: Komentari (1) ::: Ispis teksta ::: Link teksta

<< Arhiva >>





  • Stvaranje sveobuhvatne baze prirodnih načina liječenja i podržavanja zdravlja kroz aspekte: dah, dodir, pokret, zvuk i hrana, kao i baze terapeuta i lokalnih proizvođača zdrave hrane.

    Promoviranje zdravih stilova življenja.




    Terapija pokretom
    Ples ritmova